När jag ändå inte kommer ha det såhär kan jag väl berätta hur min dröm midsommar skulle se ut.

2011-06-24 | 01:13:14 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Min dröm midsommar skulle utspela sig på något land någonstans i en stuga. Det skulle vara ett gäng fina personer. Vi skulle äta jordgubbar och annat gott och lyssna på fin musik,kanske leka lekar. Bara göra fina saker tillsammans och sen skulle vi ta ett nattdopp sent på natten, när det nästan är morgon och sen skulle vi alla lägga oss och sova i stugan och på morgonen när vi vaknar skulle vi fortsätta umgås till det var dags att åka hem och när jag kom hem igen skulle jag vara så nöjd för jag hade mitt livs midsommar. Drömma kan man väl alltid göra...

marie

Det låter supermysigt! :)

2011-06-24    09:12:41    http://lillbrun.blogg.se/
Erika

Det låter som en fin midsommardrö, minus lekarna. Jag hatar lekar, hehe!

Jag är dock nöjd med att ha det som jag beskrev i den andra kommentaren, börjar bli gammal kanske ;)

Det ska vara lagom soft midsommar, utan mycket alkohol.



Men annars så är det nog mångas midsommar som ser ut något såhär:

http://youtu.be/Lbh3uAZ4WUM

Haha! =p

2011-06-24    10:39:34    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback