Lunch och fika idag :)

2011-06-01 | 18:26:46 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
Handlade mat på Coop igår och pappa och mamma var skyldig mig pengar så då hade jag råd till att äta sallad på Reuterdahls med Erika idag, mumsmums!
Sen träffade jag Marie och Linda, var sjukt sugen på kaffe och morotskaka så det fick bli en fika till också. Jaja, jag som skulle bli nyttig, gick ju bra. Haha! Men det är ju Onsdag åtminstone och typ helg. Cyklade väl bort morotskakan sen :).



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback