Lördagens klädsel innan en liten loppisrunda.

2011-06-18 | 15:22:09 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Jag tittar på Zoya och försöker få henne att komma så hon också kan vara med men nä, hon låg bara kvar å slappa! :D
Jag gillar att mitt hår ser så rött ut för det är det verkligen inte. Ska färga det sen när jag klippt mig nån gång snart. I dag blev det barbent och ett tjusigt linne som också är nytt, men det sölade jag ned hehe. Var på loppisrunda med pappa och fann 2 glas för 2 kr och en tillbringare för 15 kr, så det blev en billig runda, lägger upp bild senare. Vi var på en massa loppisar, men jag fann inget mer. Sen stannade vi på Strömsknallen efter vi vart på en loppis utanför Idbyn och köpte en glass, en dumle blev det, mums! Senare blir det Pizza då Panget har extrapris på Pizza, men de hade inget vidare utbud på vegetariska pizzor, det blir antingen en vegetarisk eller fiskpizza. Nu får jag se vad som händer resten utav dagen och jag skiter i att jag ser lite tjockis ut på bilderna, för det är ju bara sån jag ser ut och jag ska vara nöjd med mig själv och sådär. Förresten så är halsbandet en  luftballong på som jag vann i en tävling, det är jättefint, ni ska få se närmare bild på det senare!
Ikväll ska jag nog kika på film med pappa. Ha en fortsatt fin dag ni, det ska jag ha!
Puss.

Erika

Finis!

Jag sölar ner alla mina kläder nuförtiden (magen är i vägen när man ska äta;), men snart så är det någon annan som sölar ner mina kläder åt mig, hehe!



Jag funderade på att fara på några loppisar men jag orkade inte idag =)

2011-06-18    19:48:18    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback