Fler bilder med blommor på.

2011-06-09 | 13:44:34 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Dessa blev jag också nöjd med.

Smultronblommor mums!
Det har spridits sig en massa smultron på vår gård :).
Den här bilden blev jag massa nöjd med!
Den här med.
Ja, min mamma tycker om blommor :) och det mysigaste som finns är att plantera blommor tycker jag!

Malin

Åh så himla fina! Blommor förgyller verkligen :)



Svar: Tack snälla! Och åh vad glad jag blir att du tyckte om inlägget :) Kram!

2011-06-10    17:33:25    http://cielrose.blogg.se/
Tess

Vad härligt med blommor! :) Kram

2011-06-14    11:17:08    http://scenbloggen.com/tesswaltenburg


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback