Ett sista inlägg för idag, hänga ute på vår tomt i det fantastiska vädret hela dagen lång nästan!:)

2011-06-08 | 19:52:40 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Såhär röd och fin i ansiktet var jag då jag hade cyklat hem och fått punka på cykeln, var typ nästan hemma då :(.
Efter en dusch och ombyte till shorts så gjorde jag en jordgubb och banan smoothie och skrev ett litet brev i det underbara vädret.
Målat naglarna på fötterna har jag gjort också för första gången på länge.

Erika

Jag vill också ha en tomt att hänga på! =)

2011-06-08    20:28:31    http://morgondimma.blogg.se/
Devinia Euvel

sv; Tack finaste! Det var inte så farligt kallt, men jag vågade inte doppa huvudet, haha. :P

2011-06-08    20:50:55    http://devinia.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback