Ett par av mina nya skor, de andra var för små så de fick mamma.

2011-06-30 | 22:33:43 | Direktlänk | Fina små saker | 2 Kommentarer
Dessa finingar fick jag idag, de passar perfekt! :)
Men de här var jätte mycket för små så då fick mamma dem, tur att hon kunde och ville ha dem i alla fall. Får kika runt i affärer om jag hittar några blommiga träskor där istället. Annars får jag beställa ett par senare men i större storlek. Men vore bäst om man hittade ett par blommiga träskor i nån affär:). Skorna kommer från nybrotoffeln. Fast jag ska kolla om jag hittar ett par i någon skoaffär eller så. Så slipper jag skicka efter och kanske inte kan ha de igen hehe

matilda

oj vad segt jag svarar men tusen tack för svaret om skorna!! ska leta efter dem så fort jag får min lön. hälsa henne att det är ungefär de finaste jag någonsin sett :) de där röda du köpt var också asasfina!!! puss

2011-07-01    00:09:30    http://matildafs.blogspot.com
marie

Typiskt :( Dom var ju jättefina! men de röda är ju också fina :)

2011-07-01    00:31:12    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback