Dagens bästa den här tråkiga dagen.

2011-06-20 | 21:57:24 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag skulle jag ta bussen intill stan men så kom den aldrig. Var för lat så orkade inte gå intill stan har ju så himla dåliga skor! :(. Men så hämtade pappa mig sen i alla fall, så jag kunde posta lite traderapaket. Vi gick ned till Röda Korset Kupan för att lämna en massa kläder och sånt. Där fann jag ett oöppnat brevpappersset, en bok av Jonas Gardell och en annan bok som nog garanterat är bra, jag får köpa böcker billigt på Second Hand och sådär. Finns ju faktiskt mycket där. Ska läsa alla böcker jag har innan jag får köpa en bok på Adlibris eller så. Bra,bra fynd gjorde jag! :)
Sen köpte jag ett gott Citronte då pappa hämtade ut paket på Kvantum. Jag har haft en ganska tråkig dag men helt okej ändå. Den blev ju bättre än från början i alla fall. Hoppas den här veckan blir rolig och ibland kan jag bli ganska arg på mig själv. Men det löser sig. Fast det gör det ju inte eller kanske. Om jag har tur. Som sagt man ska inte oroa sig för framtiden. Men vad gör man då? När man bara sökte till ett program och inte har någon andra hands plan. Ibland är man allt bra dum.
Puss.

Devinia Euvel

Tack fina. <3

Vi får se till att ta en fika någon dag. Helt en dag då Daemon kan ta Roky så jag slipper dra med honom. ;P

2011-06-20    22:16:57    http://devinia.se
marie

Ett tips!

Man kan fortfarande göra en så kallad "sen anmälan" på vissa kurser och utbildningar. Bland annat den här som kanske passar dig:



http://www.umu.se/utbildning/program-kurser/program/?currentView=registration&code=SGTUG



Avancerad kockutbildning 2år



Du loggar in på studera.nu och trycker på "Ändra anmälan" eller något sånt har jag för mig

2011-06-21    01:59:16    http://lillbrun.blogg.se/
marie

sv: ja jo den var ju på distans. men du kan ju kolla om du hittar någon annan utbildning som går att söka fortfarande! bara i säkerhetsskull liksom :)

2011-06-21    02:42:02    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback