Buda på mina grejer som går ut i morgon!

2011-06-05 | 17:40:31 | Direktlänk | Tips | 1 Kommentarer
Den här prickiga klänningen som jag aldrig använt som är lite för stor i brösten på mig hehe, den är helt fantastisk och puffig!
Den här som jag älskar men som är alldeles för tight, den är liksom inte så bekväm att ha på sig hehe, någon annan lycklig en får köpa den! :)
Den här underbara korta jackan som är lite för tight för mig i armarna tyvärr kan ni buda på :).
Den här kjolen som var för liten för mig när jag fick hem den som är jättefin som verkar helt ny och mycket mera finner ni här inne: Bild från mrwolf.se

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=927136
Ni har till i morgon på er att buda, i morgonkväll och det som inte blir sålt, det läggs upp en gång till igen så då får man en till chans att buda! :) Bra priser, kolla in!

Erika

Den blommiga klänningen ser fin ut. Hoppas att du får sålt alla auktioner =)

2011-06-06    16:21:32    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback