2 bilder från i lördags och lite text.

2011-06-15 | 00:29:25 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Skulle posta brevet ikväll men så fattades ett frimärke. Så imorgon på morgonen åker pappa och postar mitt brev och handlar lite mat, han är den bäste alltså. Sen ska jag hålla alla mina tummar och tår för att jag ska komma in. Oj,oj. Kommer jag in. Så kommer jag nog gråta av lycka. Det går nog inte att beskriva hur det skulle kännas om jag kom in. Men klart jag skulle bli ganska ledsen om jag inte kommer in också. Men kommer jag in, då vet jag inte vad jag gör. Ja, man kan ju inte göra annat än att hålla tummarna. Sen så känner jag mig så himla nöjd nu. För jag minns när jag gick ut gymnasiet och bara, men jag har ingen framtid... Kände jag då. Men nu har jag ett slutbetyg och kanske har en framtid? Om jag har tur så kanske jag har det. Ja, vi får se.
Nu är jag sjukt uttråkad och får se vad jag hittar på. Kanske blir lite sömn snart ändå. Så man vaknar i tid i morgon och bakar lite bröd.
Jo, jag lekte med självutlösaren hehehe.
Mumsmumsmums sallad, måste ätas igen! I morgon blir det nog kanske också sallad. Sallad är min favorit just nu och går ju att variera i en oändlighet!

catarina

tacktackTACK för din fina present och supertjusiga kort. jag blev så glad,så glad. hoppas du kommer bli lika glad för min, som jag har klar nu & ska posta ikväll/imorgon :)

2011-06-15    18:19:18    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
catarina

sv. jaaa kommer bli mina favoritörhängen ett bra tag framöver! :D

2011-06-15    21:34:52    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback