Nya auktioner på tradera, kolla in!

2011-07-15 | 22:43:17 | Direktlänk | Tips | 1 Kommentarer
Jättetjusigt halsband med hjärtan på, aldrig använt i finfint skick!
Ännu ett sånt där superfint halsband, aldrig använt!
Min fina cardigan med svalor på. Den är lite för tight för min egen smak eller så har jag tröttnat på den. Ja. Nått är det.
FÖR MERA GÅ IN OCH KOLLA HÄR: BILLIGT SOM VANLIGT, SÅ FYNDA PÅ NU! :D Säger till sen när jag lagt upp mera någon dag! Har inte kollat igenom hela garderoben. Ska göra det någon dag!

catarina

sv. haha mja , fast jag vill mest bli av med skiten + få omdömen på köpet så därför satte jag så lågt utropspris :p

2011-07-15    23:16:27    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback