Söndags klädsel och ja, jag ska sluta kika ned på massa bilder.

2011-01-02 | 15:56:40 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Först skjortan men nu när jag är hemma igen åkte min hemma myspys tröja på, älskar den och mina sköna sammetsleggings från H&M. I dag var pappa,jag och mamma och hälsade på Farmor och Farfar, vi fick låna min äldsta systers bil, för våran har gått sönder hehe. Där fikade vi och farmor var inte på så bra humör idag, så det var inte så roligt. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Går mest och tänker och är rädd. Men jag hoppas det ska gå bra. I morgon ska jag börja plugga Etik och livsfrågor, ska ha bättre planering i den här kursen och inte göra allt i sista sekunden, har ju två veckor på mig att göra första uppgiften, så vore ju skönt om man blev klar i förtid den här gången. Nu ska jag mest fixa med tvätt och sånt, har inga planer för idag. Får se vad som händer. Inatt tittade jag på ett avsnitt av mumsiga L word, hihi.
Puss.

danni. blåmärken i mitt huvud.

det är så superjobbigt att komma igång med uppgifter haha..

2011-01-08    13:48:59    http://expectopatronum.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback