Fredagens gosiga kläder, egentligen skulle jag ha min nya klänning men det får bli nån annan dag och jag är kanske inte på världsbäst humör, men så är det ibland med.

2011-01-07 | 13:50:31 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Gillar egentligen ingen utav bilderna. Måste byta gardiner på mitt rum någon dag också, fast de fina nya gardinerna får hamna inne i datarummet och jag har en kartong på golvet med grejer tills jag har lagat en låda i min byrå. I dag är jag trött, för jag var uppe alldeles för länge inatt och såg klart hela säsongen med L word, nu måste jag fixa den tredje :). I dag kom ingen rolig post, får hoppas jag får mina 2 klänningar och en annan grej som jag köpt på tradera nästa vecka. Snart ska jag ta bussen intill stan för att byta en grej och sätta in lite pengar. Sen blir det tacos till middag, mums. Sanna sa att jag skulle följa med på en fest/konsert grej, men jag orkar inte+ att jag måste spara pengar. Fast roligt skulle det ju vara. Men jag blir nog bara hemma ändå. Kanske hittar någon bra film att titta på, kanske skriver ett brev.

UPPDATERING: jag stod och väntade på bussen och sen när den kom så stannade den inte, för det stod en buss framför, men den hade väl kunnat ställt sig bakom bussen? Vilken jävla busschaufför alltså. Så halv fyra ska jag försöka igen men då ska jag gå till johannesgatan så då lär den ju garanterat stanna i alla fall! Ibland kan man ju bli irriterad alltså. Skulle ju kunna gå till stan men då är man ju så svettig sen ;P.'

Uppdatering: 2. Hade vart grymt najs att festa ikväll, men när jag inte köpt nån alkohol så. Ibland kommer peppen sådär olämpligt dumt. Men jaja. Får vara hemma och hitta på något istället. Visst kan man festa nykter, men roligare att festa med lite alkohol ju. Nån annan gång får jag festa istället. :)

Puss.

sabina

Tack än en gång Lisa för att du ville ha något sytt av mig. Jag hade hoppats att dem skulle vara framme nu? Om dem inte kommit senast måndag så får du hör av dig!

2011-01-07    21:00:37    http://kjolhelaveckan.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback