En lista innan jag går och lägger mig

2011-01-03 | 02:22:51 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

1. Fullständigt namn? Lisa det räcker :).
2. Exakt ålder? 20 år och 3 månader :) precis efter jag sovit då.
3. Vart bor du? Örnsköldsvik.
4. Bor tillsammans med? Mamma och Pappa+ hunden Zoya. :*
5. Husdjur? 8 årig labrador som heter Zoya.
6. Färg på ditt hus? Rött och vitt.
7. När är du född? 3:e Oktober
8. Klass? Går inte i någon klass. Jag studerar individuellt. :)
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2009 men jag fullföljde aldrig min utbildning eftersom jag inte fick ett riktigt slutbetyg.
10. Något jobb? Nej. 
11. När ska du sova ikväll? Snart.
13. Duschat idag? Nej. 
14. Kramat någon idag? Pappa och hundis :*.
15. Pussat någon idag? Nej.
16. Vad har du ätit? Mackor, mer mackor, en kaka och en rulltårtebit, middag sojahamburgare, en godis, pyttelite glass, yoghurt, mer mackor, hej mackdag haha!
17. Dagens klädsel? det kan ni se i inlägg nedan.
19. Dagens sötnos? Ingen.
20. Dagens roligaste? Min dag har inte vart så rolig.
21. Har du många vänner? En hög, men alla är underbara. mm!
22. Hur många har du kysst? Det vet jag inte. Har inte räknat.
23. Vem kramade du senast? Pappa
24. Hur många vill du ha sex med? Just nu finns det ingen speciell jag vill ha sex med hehe.
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen hoppas jag.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Elin en sekund typ.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: typ mitt internet krånglar osv.

FAVORIT
31. Film?
Amelie Från montmartre.
32. Låt? Har nog ingen särskild tror jag.
33. Mat? Har nog ingen speciell sån heller, finns så mycket god mat, men Reuterdahls sallad ;).
34. Dryck? Te och massa annan god dryck.
37. Stad? Göteborg är fint.
38. Land? Har bara vart i Sverige tyvärr. :(
39. Ämne i skolan? vet inte.
40. År? har inget sånt.



SENASTE
41. Personen du tänkte på?
min vän som jag inte träffat på ett tag.
42. Du kysste? Hemligt! :)
43. Gången du spydde? I oktober när jag var lite bakis hehe.
44. Gången du grät? Minns inte.
45. Pizzan du åt? Det var ett bra tagsen det. Minns inte. 
46. Gången du var i Göteborg? I April 2010
47. Gången du var i stockholm? I Juli 2009, om man inte räknar för att byta tåg ;P, fast det gjorde jag ju då med.
48. Gången du var full? I fredags.
49. Gången du var hög? aldrig vart hög.
50. Personen som såg dig gråta? Vet inte. Inte ofta människor ser mig gråta.


ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt?
Vitt
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Både och!
54. Tv-spel eller datorspel? Inget av dem, men tv-spel! :)
55. Singel eller upptagen? Singel. (jag är singel, men klart man vill vara upptagen, men i såfall med någon helt underbar som är lik mig och älskar mig för den jag är!)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Helgon. 
58. Ragga eller bli uppraggad? Haha :). Bli uppraggad, kan inte ragga!
59. Big brother eller paradise hotel? Inget utav det!
60. Svart hår eller blont? Inget av det!
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna.
62. Choklad eller lakrits? Choklad!
63. Göteborg eller stockholm? Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Fanta. 
66. Pizza eller kebab? Pizza.
67. Randigt eller prickigt? Prickigt. 
68. Älska eller älskas? Älska. 
69. Leva eller dö? Leva.


ANTAL
70. Personer du älskar?
Vet inte hur många jag älskar, men man älskar ju alla sina vänner, familjen och sådär.
71. Personer du hatar? Ingen.

72. Personer som sagt jag älskar dig? Vet inte.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Haha, ingen aning.
74. Glassar du ätit på en dag? Ingen aning.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Flera hoppas jag!
76. Gånger du haft minnesluckor? Några.
77. Piercingar har du? 3.
78. Personer du saknar just nu? Några fina :*. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger.



VEM
80. Vill du kyssa nu?
Ingen särskild, eller en skulle vara mysig att kyssa.
81. Ska du träffa imorgon? Bara pappa och mamma som varje dag heh.
82. Sjöng du senast för? Mig själv.
83. Hade du senast en msnkonversation med? Kalle
84. Spelade du tv-spel med senast? Längesen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ingen.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
87. Förtjänar att dö? Dum fråga, ingen!
89. Vill du sova brevid inatt? Ingen särskild.


VAD
90. Gör dig glad?
Festivaler, fina människor, närhet när det är sådär fint, min hund.
91. Gör dig ledsen? En hel del, fast jag är inte så ofta ledsen i alla fall.
92. Vad vill du helst göra nu? Pussas.
93. Önskar du att du slapp göra? Ingen aning.
94. Vill du ha nu? Kramar :*.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Länge tills jag fyller år. Så ingenting.
96. Längtar du till?
När jag ska till umeå, sthlm,uppsala nån gång.
97. Tycker du om dina betyg? Nä.
98. Ångrar du ditt liv?Haha, nä.
99. Är det bästa som hänt dig?
Mja, att jag har fina vänner :*.


Li

Tack snälla Lisa. Hoppas din dag blir ljuvlig.

2011-01-03    05:50:13    http://lithesupercat.blogg.se/
Lisa

Jag gillar sånadär listor, det blir alltid en massa kul läsning :)

2011-01-03    12:57:30    http://flortunn.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback