Torsdag

2011-02-03 | 23:33:12 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Dagens sämsta är att jag färgade håret nyss och jag ser ingen skillnad, haha, ganska trist, men som tur är har jag en till toning kvar som är mycket rödare så jag ska färga håret igen imorgon eller på lördag. Fast pyttelite skillnad blev det, men nästan inte. Ni får hålla tummarna att det blir någon skillnad då. :) Som ni märker har jag fortfarande ingen blogginspiration, men den kommer nog tillbaka när jag minst anar det. I dag har jag bara städat, pluggat,postat ett paket och hämtat ut ett paket, men ska skicka tillbaka 2 byxor som var för små och byta till en större, de var snygga hihi. Om exakt en vecka åker jag till Uppsala, trevligt värre. Nu blir det att plugga järnet tills dess så jag blir klar med uppgiften. Mer har jag väl inte att säga, har inte mycket alls att säga hehe.
Bjuder på en bild för att göra inlägget lite roligare.
Bjuder på en gammal bild där den jättegamla piercingstudion fortfarande fanns kvar innan det där huset revs. Trist att det revs då de var grymt att fota där, en cykel som inte fungerade fanns också. Bilden är från 2007.
Fotograf:Devinia

Alma

SV: han är så himla gosig!

2011-02-04    06:37:58    http://marsipanrosor.blogspot.com
Amanda

Tack för alla dina fina kommentarer, de värmer verkligen! Vill se bild på det färgade håret, funderar nämligen på att byta hårfärg! Kram

2011-02-04    13:46:41    http://frokenpimpinell.blogspot.com/
Erika

Jag ska tona håret snart, bara jag hittar den andra kartongen med färg som ska ligga någonstans i flyttkartongerna =)

2011-02-04    17:28:43    http://morgondimma.blogg.se/
Alexandra

fin bild :)

2011-02-04    17:48:52    http://alexandrareichert.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback