Några fler bilder från julafton.

2011-12-25 | 17:31:07 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Jag egofotar med Sannas kamera och ser knäpp ut som vanligt alltså.



Pappa och Sanna i soffan, fina!


Jag är lycklig över radion och tror inte det är sant hihi!
Jag med min nya kärlek radion och sillen fick pappa i julklapp från jobbet hehe! Där ser ni ännu mer av min gosiga tröja.




Sen var ju Elin och Göran här också och mamma såklart, men hon låg i sjuksängen hela dagen och kvällen eftersom hon är sjuk :(. Typiskt att hon skulle bli sjuk till julhelgen. ;/. Men hon mår nog bättre snart.

Fotograf:Sanna på några bilder.

Karoline

GOD JUL Lisa!!!

jag fick också en sån radio av min mamma i julklapp :D

2011-12-26    20:13:18    http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Becca

Du är så sööööt Lisa!!! <3



Sv. va härligt att du gillar min julaftonsbildbomb :D Ja min jul var rätt mysig.



Kram!

2011-12-28    22:16:08    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback