Måndag.

2011-12-05 | 21:45:30 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag har jag fikat med Erika, trevligt värre, ska hem till henne på söndag också på adventsfika :). Köpt strumpbyxor, tänkte köpa julklappar också men blev inte så. Ätit gårdagens middag, Ris och Qourngryta mumsigt, gjort klart inlämningsuppgiften och skickat in den, sjukt läskigt. Hoppas jag blir godkänd i alla fall eller om jag gjort något fel att hon säger det. Svarat på frågor. Råkat sova lite ikväll, så kan det gå. Kikat på julkalendern och nu ska jag läsa bloggelibloggar och blogga lite till och kvällsfikar. I morgon blir det plugg med Marie, trevligt. Min måndag har vart ganska bra, hoppas eran vart det också.
Gammal bild när jag fikade med Angelica men fikade samma idag, mmm räkmacka är så gott och te!

Anna T

sv: Har du några tips på extra fina filmer ^^?

2011-12-06    09:06:14    http://annatjernstroms.blogg.se/
Sofia Schöön

Hihi, vad himla hungrig jag blev nu när jag såg den bilden!

2011-12-06    12:15:00    http://sofiazim.blogspot.com
Caroline

Hej! Nämen oj så gott det såg ut! Ha en bra dag =)

2011-12-12    10:45:02    http://mysticcc.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback