Måndag.

2011-12-19 | 21:49:21 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Idag har jag fått tre brev med posten, alltid kul med brev, fick brev av en brevvän jag inte fått på himla länge, hon skulle skicka en julklapp snart,så det blir spännande. Annars har jag rastat hunden, kikat på halv åtta hos mig, läst bloggar och pluggat massor.Nu är ögonen helt trötta och jag hoppas att jag lärt mig något idag annars blir det jobbigt i morgon. Åh är så nervös inför i morgon. Hoppas att det ska gå bra. Mer kan jag inte göra... Nu ska jag läsa igenom alltihopa några gånger till och jag hoppas verkligen det ska gå bra i morgon än fast jag inte vet hur det kommer gå usch känns läskigt. Men jag ska göra mitt bästa i alla fall och nu ska jag plugga ännu mera.
Sen får jag jullov, då ska jag baka lite kakor och lite julgodis, klippa mig och tona håret sen är det julafton. Hoppas jag får reda på 2 inlämningar snart också som jag inte fått reda på ännu.
Puss

catarina

JAG HÅLLER TUMMARNA! <3

2011-12-20    00:17:03    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback