Lucka 9, Berätta om en av dina favoritlåtar.

2011-12-09 | 11:20:33 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
En av mina favoritlåtar är Säkert- det kommer bara leda till något ont. Den låten har jag hört så många gånger och gråtit till. Den är så himla fin och många gånger har man ju tänkt det också " det kommer bara leda till något ont" Typ om man är intresserad utav någon och jag är ju lite rädd för kärleken så jag tänker bara att den inte skulle vara intresserad utav mig eller att den gör slut eller så. Fast numera tänker jag inte så, men låten är en himla fin känslosam låt som är bra om man behöver gråta ut lite.
"Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt 
En kort paus, utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 

Jag är rädd, för du ser för bra ut i svart, svart lugg och blå anorak 
Den där skogen, gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig, säger: 
Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 

Aahh, aahh 

Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig 
Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå 

Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå 
Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå 

Aahh, aahh 
Aahh, aahh 
Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nå't ont"


Mandy - En Musikblogg

väldigt vacker låt



tycker du om musik? kika gärna in i min blogg isf :) där låter jag er följa med mig på min resa in i musikvärlden. ni får bl a höra både färdigt och ofärdigt material och komma med feed back. det är trots allt er jag lyssnar på i slutändan. välkommen förbi xx

2011-12-09    12:04:02    http://mandybeem.blogg.se/
Erika

åh, älskar också den låten!

2011-12-09    12:46:41    http://sparvel.blogspot.com
Erika

sv; tack desamma fina lisa :)

2011-12-09    18:28:34    http://sparvel.blogspot.com
trixa

ja, den är finast! <3

2011-12-09    23:03:15    http://trixaa.webblogg.se/
Cecilia

älskar din luck-grej! Hade lätt gjort det om det inte hade varit lite sent ute :)

Hade faktiskt inte hört den här låten innan, men den var söt!

2011-12-19    03:20:14    http://cecsun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback