Lucka 23, några dagar försent i julkalendern, Berätta om ditt bästa julminne.

2011-12-25 | 17:36:41 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Mitt bästa julminne. Jag kommer inte på något särskilt. Men när man var liten och firade hos släkten var ju alltid mysigt. Minns när tomten kom och hur spännande det var, för på den tiden när man var liten trodde man ju fortfarande på tomten men det gör jag ju inte längre. Jag har nog inget särskilt bästa julminne som jag kommer på nu. Men jag kan berätta om när jag var liten och en gång fick jag se vad min syster skulle få i julklapp för att jag var inne i rummet när mina föräldrar slog in julklappar och såg vad Sanna eller Elin skulle få... Jag skrek " jag vill också ha en häst" och min syster hörde ju såklart... Ni kan ju tänka er att hon inte blev så glad på mig sen, för att då visste hon ju vad hon skulle få... Förut så var jag inte så duktig på att hålla inne med vad de i familjen skulle få för julklappar men nuförtiden skvallrar jag inte längre i alla fall haha.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback