Lucka 19, Berätta om en vän som bor långt bort.

2011-12-19 | 21:45:11 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Har en massa vänner som bor långt bort. Vet inte vem jag ska berätta om. Men Catarina är en väldans fin vän som jag dock bara har träffat en gång, men det ska bli fler gånger. Vi håller kontakten via våra bloggar himla bra så jag hoppas vi kan träffas till våren eller så. Hon och jag lärde känna varandra via våra bloggar. Vet inte vem som började skriva först till varandra. Sen började vi brevväxla med varandra och lärde känna varandra ännu bättre. När jag var i Sthlm i Februari så passade vi på att ta en liten fika. Det var himla trevligt och än fast vi inte har setts sedan i början av året, så har vi lyckats hålla kontakten himla bra med varandra, tur att det finns sms och våra bloggar. Hon är en himla fin tjej som alltid gör en glad och hennes blogg är himla fin. Fick en fin present en gång också bara sådär. Då dök en bok upp i brevlådan bara utan vidare som var hur bra som helst och när jag fyllde år fick jag värsta bästa ögonskuggspaletten, hon har kommit med peppande ord när jag mått dåligt och bryr sig om en och hon är världsbäst på att ta fina bilder och har en urfin blogg. Catarina är fin helt enkelt och jag längtar tills nästa gång vi ses någon gång. <3

Bild stulen från Catarinas blogg, hur fin bild som helst och tillsist tycker jag ni ska kolla in hennes blogg här Fotograf:Catarina

catarina

MEN ÅÅÅHH! fina,snälla,bästa du!!! tack för dom fina orden, shit vad fint. jag som tycker jag varit så dålig på att "finnas här", men du vet, alla har sitt & blabla, men sen har vi ju smågrejerna som gör det - som den där boken du så fint nämnde. :$ men du vet att även om jag inte märks av så finns jag här <3 och jag längtar också tills vi träffas igen, fina tjej! <3

2011-12-20    00:14:53    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback