Lucka 17,Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.

2011-12-17 | 19:56:19 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Jag kliver väl upp vid tio, efter jag legat och dragit mig i sängen, äter en lång frukost och läser tidningar. Skriver sedan lite brev. Pluggar lite. Kanske träffar en vän och fikar eller går en långpromenad med hunden. Vet inte hur en perfekt dag ser ut för mig, men jag dricker gott te i alla fall. Äsch, jag vet inte vad en perfekt dag är. Men på jullovet som jag får snart, får plugga massor till tentan nu bara, den är snart,snart. Då ska jag äta långa frukostar, se fina filmer och bara ha det fint har jag bestämt.

Miriam

Åh, tack! <3

2011-12-17    22:06:17    http://miialis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback