Lite bilder bara.

2011-12-30 | 02:05:06 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Roade mig lite med kameran bara, jag tycker om mina väggar, fast kanske lite knasigt att ha bilder på sig själv på väggen men det är ju såna där fina bilder som jag tycker om :). Ja, förresten knasigt att ha en lampa där uppe, den har inte blivit flyttad på bara, ser ganska dumt ut haha!

Karoline

GOTT NYTT ÅR SÖTA LISA!!!

och tack för alla dina fina kommentarer! Älskar dem!

2011-12-30    11:12:39    http://ikarolineshuvud.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback