Fredag och min nya stickade tröja från Röda korset :*

2011-12-02 | 23:20:21 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Gillar inte ansiktet på andra bilden så mycket men äh, jag ska börja le mer på bilder det ser ju bättre ut då hehe. Hade typ den vanliga klädseln på mig idag som jag alltid har, de där leggingsen alltså, älskar dem så sjukt mycket, ett långt linne som är som en klänning, en gosig stickad tröja, bytte när jag kom hem till den här nya tröjan! Love it! Idag har jag pluggelipluggat med Marie, luskat ut hur jag ska göra inlämningsuppgiften som, ska nog göra den i morgon eller på söndag så jag får den bortgjord, den ska ju vara klar snart. Köpte en annan gosig tröja på Röda Korset också, köpt frimärken så jag ska posta en massa brev i morgon och ett paket, köpt nya hörlurar, var en hund som bet sönder de typiskt.. Han bet även sönder en superbra kam idag... Men ska köpa en ny sen nån gång. Busig kille man jag tycker om honom ändå. Han börjar bli lugnare och lugnare i alla fall eller har fler lugna stunder.
Ikväll har jag ätit hemgjord Pizza, slappat en massa=läst bloggar och kikat på tv, druckit glögg för första gången i år, Hjortronsglögg,måste smaka chokladglögg också, druckit te och nu ska jag läsa bloggar tills jag ska sova, kika på dagens avsnitt av julkalendern och sen ska jag läsa. Lyssnar på bästa Jonathan Johansson också.

Puss.

Mikaela

Jättefin tröja!

2011-12-03    02:54:25    http://impuls.blogg.se/
trixa

mysiga kläder :D

o dina väggar är ju så fina :D

2011-12-04    01:16:59    http://trixaa.webblogg.se/
Lenita

vilken fin mysig vintertröja!

2011-12-04    17:14:16    http://sovjetiskgalax.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback