Berätta om något som du är beroende av, lucka 22

2011-12-22 | 21:44:09 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Man är väl beroende utav massor utav saker, men kaffe och te kan jag väl säga att jag är beroende utav, min mobil som jag använder som alarm, mat är man ju också beroende utav. Ja, vad ska man säga att man är beroende av, man är väl beroende av en massa saker egentligen. Kommer inte på något särskilt just nu faktiskt förutom mat då som alla är beroende utav, kaffe och te också, mums.

Mikaela

Te <3. Hehe, jag tror jag är beroende av internet också!

2011-12-23    00:32:38    http://impuls.blogg.se/
elno

sv: Lyckades nog inte somna förrän vid 1-tiden, standard!

2011-12-23    13:16:11    http://elno.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback