Berätta om någon som du älskar, Lucka 21

2011-12-21 | 13:16:01 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Tycker det är svårt att berätta om någon som man älskar eftersom älskar är ett sånt himla starkt ord. Därför tycker jag att det är svårt att säga att jag älskar någon. Men jag älskar min familj eftersom det är just min familj. Min syster Sanna tycker jag om himla mycket och vi är himla bra vänner, som kan ha filmkvällar, festa tillsammans, gå på stan ihop och bara ha det fint tillsammans sen tycker jag ju om mina vänner himla mycket också såklart.

catarina

sv. tack! :*

2011-12-21    13:20:24    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback