Årssummering Januari-Mars 2011

2011-12-30 | 21:59:18 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Januari:
Hängde ofta i den här tröjan och mina sammetsleggings och fina Zoya levde, där ligger hon och sover, såhår såg det ut i vårt vardagsrum i början utav året.
Ja, vad hände i Januari egentligen, jag pluggade klart Religion B, fast det pluggade jag klart i december tror jag, sen började jag plugga Etik och Livsfrågor, var mest rädd hela tiden, men det gick bra i alla fall.
Hängde i min pyjamas mest hela tiden om nätterna som var så himla gosig, fast den är rätt så sliten nu hehe.
Köpte en jättefin klänning som dock var lite för tight så jag sålde vidare den till någon på tradera eller om det var här på bloggen, tror att det var på tradera i alla fall.
Hängde massor i min gosiga kofta och hade brunt hår.

Hade datarummet som sovrum och roade mig tydligen med att ta bilder någon natt innan jag skulle sova. Inte så mysigt att ha datarummet som sovrum hehe.. Alltså inget spännande verkar ha hänt i Januari haha! Har typ inga bilder från den månaden så nu får jag väl ge mig snart och gå vidare till Februari.



I Januari hade vi sjukligt mycket snö och gubbar fick komma och skotta vårt tak för det var så sinnessjukt mycket hehe.



Gjorde finfina Collage.



Fick såld den här klänningen som jag hade köpt på Röda Korset i Umeå som var lite liten för mig för en massa pengar, över 400 kr på tradera! Snacka om lyckat!


Februari:


Klippte mig alldeles innan jag skulle åka ut på en liten resa.



Fick en finfin klänning av mamma, den har dock tappat en knapp men det löser sig, är ju lätt att bara sy dit en ny knapp.



Fikade med Carro på Blåbär, fikar typ aldrig där men den där gången blev det så i alla fall och det var ju såklart trevligt som vanligt.






Vi festade också, det var fest med en massa goda kakor :). Gick på stan, lagade god mat, såg bra filmer och hade fina dagar tillsammans helt enkelt. Fina vän!



Det var ett riktigt kakkalas och det fanns ännu mer kakor än det där också :).




Den här bilden hör inte till den gången eftersom ni ser ju att det är gräs haha, men jag tog ingen bild men jag hälsade på min vän Kalle och vi promenerade massor, kikade på film och spelade en massa Uno och pratade massor såklart.



Träffade Catarina för första gången och det var himla fint, dock var jag mest bara stressad, men vi håller fortfarande kontakten och är  bra,bra vänner, får ta tag i att träffa henne igen nästa år och massa andra fina också! =)




Träffade en till person jag inte träffat förut, Mikaela som jag också tog en fika med samma dag som jag skulle åka hem från Sthlm och hon har jag också bra kontakt med och måste ta tag i att träffa igen nästa år! :)

Har kollat igenom bilder och sådant från Februari och den månaden verkar inte ha hänt så mycket spännande, shoppade i Sthlm och Uppsala, pluggade och annars fikade jag med lite vänner men resan var väl det enda spännande den månaden och Eldkvarn såklart som jag såg i slutet på månaden.

Mars:

Månaden började inte så himla bra... Min fina Farfar gick bort, det var ganska jobbigt, vore ju konstigt annars, han hade vart sjuk en lång tid så var nog skönt för honom att äntligen få somna in, än fast det var väldigt jobbigt för familjen och för min farmor.
Hängde i de här kläderna massor.



Var på galen fest hos Devinia och Daemon :).


Hjälpte Sanna att flytta till en finfin ny lägenhet och vi inflyttningsfikade :).



Hennes fina lägenhet!



En dagens klädsel i Mars.


Hade en gosig dag med Sanna på stan en mysig dag i Mars.



Fikade på bästaste Reuterdahls med Carro en dag i Mars.



Finafina Carro den dagen.

Sen pluggade jag Etik och livsfrågor i februari och mars, fick g och sen vg och sen hade jag slutprov där jag fick g i kursen. Började plugga "Människan socialt och kulturellt".



Åkte på en utav alla maskerader det här året, jag var Mimmi Pigg.



Marie och Anders på samma maskerad.



Lunchade på Reuterdahls med Marie och Linda, de har bästa salladerna!

Eh, hittar inget mer spännande från Mars nu, fortsättning följer!

catarina

åh vill träffa dig igen <3 <3

2011-12-30    23:56:43    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Felicia

Du är för tjusig du! Fina första månader!

2011-12-31    00:59:10    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Johanna

SV: Tack så mycket fina Lisa <3

2011-12-31    09:00:20    http://worldspin.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback