Inatt drömde jag om att jag gick i skolan i gymnasiet alltså.

2011-04-04 | 12:09:55 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Det var en sjukt jobbig dröm och när jag vaknade trodde jag att jag gick i  gymnasiet fortfarande. Sen kom jag på. Justja. Jag pluggar på distans. Jag får sova hur länge jag vill.
Men drömmen var sjukt jobbig och jag har drömt det där tusen gånger. Att jag går i skolan, sista året, glömmer bort replikerna, kommer inte till någon lektion och mår dåligt. Konstigt att jag drömmer om det flera år senare. Men pappa kollade i min blogg från just då igår. För han kom in på min blogg och två tusen nio, men han kollade bara på alla bilder. Men läskigt att drömma sånt där. Fast det var ju inte riktigt så. Haha. Inte direkt som att jag dissade alla lektioner och glömde replikerna. Men tror ni förstår ändå.
Men nu ska jag försöka vara glad och äta smaskig svartvinbärsyoghurt och någon macka eller kanske en banan. Måste ju äta i alla fall. Inget blir ju bättre av att inte göra det liksom och jag ska ju vara produktiv så mycket jag orkar idag i alla fall!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback