Eftersom det var typ hundra år sedan jag la upp en dagens klädsel tänkte jag göra det idag!

2011-04-19 | 14:16:13 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
PS: tv:n och fåtöljen jag står i ska min äldsta syster ta reda på när hon flyttar till en ny lägenhet om några veckor eller det är ju alldeles snart ju :).
Hej suddig första bild, men idag har jag min tjusiga paris tröja på mig och blommiga leggings, vårigt värre! Har orkat platta håret och sminka mig lite också. Nu ska jag ta en hundpromenad och sen om ett tag kommer pappa och hämtar mig, då ska vi intill stan, han ska till banken, vi ska lämna kläder på Second Hand, jag ska kolla runt lite, posta lite grejor och nu är jag så sjukt less på den här hostan och snoret. Tur det börjar bli lite bättre åtminstone! Efter promenaden blir det en kopp te och kanske lite pluggning eller fixa med disken innan pappa kommer hem. Ocharmig bild på mig också och jag tror jag ska förbli piercinglös höhö, eller jag vet inte! Får se när jag orkar skaffa ny kula hah.
Hoppas ni får en underbar dag, nu ska jag promenera ut i solskenet med hunden.

Ps 2: kolla in mina auktioner här, billigt billigt! :)

Puss! :)

lovisa/polichinelle

vilken söt tröja!

2011-04-19    15:23:41    http://polichinelle.webblogg.se/
sigrid

åh vad fin du är!

2011-04-20    10:33:19    http://sigridsolis.blogg.se/
sara

gud så fiin!

2011-04-20    13:10:53    http://moncabinet.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback