Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt

2011-04-24 | 14:49:02 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Jag kör en till bild idag också, eftersom jag ändå vart så seg med att slutföra den här listan :).
1. När jag är med Sanna så brukar hon alltid få mig att skratta eftersom vi brukar knäppa oss ganska mycket ibland :). Fotograf:Sanna
2. Jag ser iofs knäpp ut på bilden men när jag är med min pappa brukar jag kunna skratta ganska mycket eftersom han gör mig glad :).
3. När jag umgås med fina vänner så blir det ju endel skratt också :). Påtal om det måste färga håret hennarött någon gång snart igen. Så himla fint åh!
Fotograf:Carro.
4. Dricka lite rosevin hoho och på festivaler skrattar man ju oftast mycket eftersom man har himla skoj på festivaler! Fotograf:Sanna eller något på Arvikafestivalen 09.

catarina

åh fint. fina du.

2011-04-24    17:07:25    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback