Bloggläsande när man egentligen borde sova.

2011-04-19 | 01:50:52 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
När jag egentligen borde sova sitter jag och läser bloggar och känner mig pigg? Jag tror jag börjar bli lite frisk. Har ju känt mig trött typ hela tiden. Men nu känner jag mig lite trött och lite pigg. Jag läser en massa bloggar. Nu börjar bloggläsandet komma i gång igen. Vill liksom inte sluta. Har raderat en massa bloggar från bloglovin också. Bra med en liten rensning ibland. Men nu får det snart bli sängen så man kommer upp någon gång i morgon. Så jag kan promenera hund, plugga och sen senare på eftermiddagen ska jag umgås med pappsen på stan och sen blir det Elgiganten och lite sånt där. Tisdag blir nog en bra dag. På onsdag ska jag vara duktig och städa så det blir finfinfint i det lite stökiga huset. Jag har världens bästa föräldrar också. De är så himla söta. Knasiga också. Precis som jag. Det är ju bra det. Man ska ju kunna vara lite knasig. Nu skulle jag vilja ha en kopp te. Men har typ inget koffeinfritt te, så det får stå över. Eller jag har, men det är inte så gott hehe.
Puss och godnatt.
En gång  i tiden var jag ganska liten och tyckte om Awathor ett lokal band och gjorde en egen liten tröja hihi och här hade jag vart på en liten föreläsning med en författare som jag tyckte om men hon hade skrivit en liten sorglig bok och jag var smalisen och lite olycklig i själen. Bild från 2006.

Angeliqa

Det blir lätt så där, att man fastnar framför bloggar istället för att göra annat.

2011-04-19    06:41:37    http://sopnedkast.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback