Av någon konstig anledning blev jag sjukt sugen på Arvika nu...

2011-04-17 | 00:02:28 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Hmhmhm. Jag får ju tillbaka pengar på skatten i Juni någon gång. Så jag kan ju kanske åka dit om jag vill och ifall jag inte jobbar eller något då. Jag får fundera på saken! Måste hitta några som kanske vill åka dit isåfall också. Åh vore värsta fint! Var ju några bra band som skulle spela såg jag. Sugen är jag allt! Vore ju fint. Vi får se hur det blir med den saken! Någon/några festivaler ska det bli i sommar i alla fall!
Coolingar framme i Arvika 2008 och haha, jag var tvungen att ta av mig strumpbyxorna och sockarna direkt när vi kom fram för det var så varmt, snyggt jag står också haha och nä, det är inte bara min och Sannas packning ;P+ att vi hade en massa mat med oss också och ett spritkök som klarade sig detta året, men året efter hände det en liten olycka hehe. Åh, jag är så sugen på festivalis!

Mikaela

JAAAAAA ARVIKA ARVIKA ARVIKA KOM TILL ARVIKA OCH LEK MED MIG! :D (ps. det blir fett, på riktigt)

2011-04-17    15:51:51    http://moodfortotalwar.blogspot.com
Johanna

gah jag vill också till arvika! billigt och bra artister ju.

2011-04-18    13:55:00    http://contra.webblogg.se/
kalle

det va inte igår man va här :;)

2011-04-18    14:12:07    http://kallenilsson.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback