Utmaning och bara så ni vet så har jag ingen blogginspiration just nu, så då passar jag på att göra den här nu.

2010-09-05 | 16:35:40 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
Har blivit utmanad av Catrin som har garderobsbutiken och Ingrid min kusin att skriva 7 saker om mig själv som ingen annan redan vet, som man redan gjort så många gånger. Ni vet nog redan det jag ska skriva, men jag skriver det väl igen isåfall, ska försöka komma på 7 saker i alla fall. Eller jag har fått en sån där Beautiful Blogger Award hehe. Eller sju intressanta saker om sig själv ska man skriva, vad som nu är intressant haha.



1. Jag har målat naglarna jämt och ständigt i snart 2 år i olika fina färgglada färger.

2. Jag har haft rött hår sen förra året nån gång på våren i en massa olika nyanser och planerar inte att ändra på det än på ett tag.

3. Jag tycker om mig själv mycket mer än vad jag någonsin gjort förut, jag har mycket bättre självförtroende och självkänsla, tycker jag är bra som jag är och tycker inte jag är värdelös eller såna dumma saker. Som jag tyckte när jag var yngre.


4. Jag mår mycket bättre än på länge, jag har blivit mycket starkare psykiskt och har inte mått dåligt på länge. Nu mår jag för det mesta bra, får hoppas det får fortsätta så också!


5. Jag älskar franska filmer! Speciellt som Audrey Tautou medverkar i!:)

6. Jag älskar te, fruktiga teer, gröna teer,röda, svart te, men det visste ni nog redan? ;) Jag är en riktig teälskare! Ge mig gärna det här http://handla.tebutik.se/Shop/Index.php?sArtId=1129 när jag fyller år den 3:e oktober, ska fixa en önskelista att lägga upp här snart också tänkte jag :).

7. Jag älskar klänningar och drömmer om att ha hela garderoben full med klänningar! ;)

Agnes-Elise

Vad sugen jag blev på te...

2010-09-05    17:35:10    http://strawberrywine.webblogg.se/
/C'

fin lista & jag blir så GLAD över att du mår så mycket bättre. bara hoppas att det fortsätter så darling <3



& angående den där annonsen, jag tror visst jag svarade? undrade vad det var för nåt? :P



btw, har du ändrat din blogg, liksom gjort rundade kanter? :O grymt fint!

2010-09-05    18:51:29    http://carefulwishes.blogg.se/
felicia

Gud vad "duktig" du är som målar naglarna så mycket (duktig säger jag för att mina naglar jämt går sönder om jag inte målar dem, vilket händer mig ofta eftersom jag så sällan målar dem). Och vad glad jag blir av att höra att du mår!

2010-09-05    20:24:06    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
ida

grattis!

2010-09-10    15:43:27    http://www.idalinge.blogg.no
ida

til at du blev awarded med beautiful blogger! :)

2010-09-10    17:23:12    http://idalinge.blogg.no


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback