Två stora söta hundar som jag gillar massor, men den första hunden Ally kan vara riktigt jobbig ibland men ibland så himla gosig och kramig också, men Zoya är ju min absoluta favorithund för hon har jag känt i över sju år. hihi.

2010-09-28 | 00:26:58 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Hunden som alltid har tungan ute. Men som är himla söt och gosig, när hon inte är jobbig, men det är ofta hon är snäll också! :)
Gamhunden, sängliggaren, sötfjärten, snarkaren, hundfisaren, gulligaste hunden i hela världen, du är min absoluta favorithund. <3 Fast nu var jag ju dum, men du snarkar ju och du fiser äckliga hundfisar ibland, men du är ju bara en hund haha. Puss på er sötishundar!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback