Tisdagens klädsel och en söt syster.

2010-09-29 | 00:25:34 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer
Hej nya hårfärg, stor rumpa på liten sadel, fin gammal cykel, jag cyklar, jag cyklade och mötte Sanna så tog vi en stadsrunda i staden. Jag shoppade ett par tjocka strumpbyxor och ett par andra fina och prövade kläder, ska handla lite i morgon på tjejkvällen ;). Var blå idag också, hatade alla mina kläder i garderoben också blev det en gammal jättegosig klänning. Haha min kropp ser jättebred o knäpp ut på den här bilden men äsch!
Så fin, så fin, så fin!:)
Cykelicyklar.
Ville inte vara med på bild också såg jag bara knäpp ut när jag pratade eller om jag nu gjorde det där, sur blev jag i alla fall, fast inte på riktigt, bara litegrann. Men hon tog en normalare bild på mig också där jag inte såg knasig ut, men hon skulle ladda upp den nån annan dag, för hon tog typ fel bild på bilddagboken hehe.
Sen köpte vi middag på de där vienatmetiska-japanska-thailändska stället, där man får köpa en box med hämtmat för 50 kr, jag köpte vårrullar med ris och sötsursås. Mums.
Fotograf:Sanna

Snart borde man kanske sova, men äh, orkar inte, inget jobb i morgon heller så. Mer bloggläsning och kanske se på någon serie, kanske. Fast tror inte det.
Puss.


c

sv:du e fin<3

2010-09-29    00:47:48    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Angeliqa

Du är jättefin.

Det låter gott med vienatmetisk-japansk-thailändsk mat.

2010-09-29    10:41:23    http://sopnedkast.blogspot.com
Erika

Boxarna för 50 spänn som man kan köpa på den resturangen gillar jag. Brukar köpa det till lunch ibland =)



Sv. Jag tror nog att jag kommer att ansa luggen hos frisör. Vågar inte klippa den själv såhär i början =)

Japp, det ska bli kul att äntligen få till fikadejten med Malin. =)

2010-09-29    19:39:38    http://morgondimma.blogg.se/
Cilla

Vad fint håret blev :)

2010-09-30    18:08:04    http://bloodysabbath.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback