Tisdag och är hemma hos min syster, för datorn hemma eller internet funkar fortfarande inte hehe! :(

2010-09-21 | 19:49:34 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Idag har jag fikat med Erika, eller ätit lunch på REUTERDAHLS, tittat på Skärgårdsdoktorn, handlat mat med pappa på LIDL, hoppats att någon ska ringa, hehe, men ingen har ringt, så är ledig i morgon också. Handlat billiga 100 den leggings på Lidl och tjocka strumpbyxor billigt. Promenerat hund, ätit smaskens pizza. PS: INTERNET ELLER DATORN FUNKAR FORTFARANDE INTE!

Är hemma hos Sanna nu för ska fota hon till ett litet projekt. :). I morgon ska pappa till en datoraffär och köpa en grej, så får hoppas att han får ordning på datorn då. För jag blir helt tokig att vara utan dator. Men ser desto mer filmer och serier istället hehe. Har sett en massa filmer och serier nu när jag vart datalös och tvlös, fast en tv fungerar men den är bara några kanaler på.
Men jag har ingen blogginspiration och vet inte vad jag ska skriva. Så istället säger jag, vi hörs när vi hörs! :) Förhoppningsvis senare i veckan! Håll tummarna att min pappa får i ordning på datorn! :)
PUSS PÅ ER FINISAR och jag SAKNAR ER OCH BLOGGANDET!

Men förhoppningsvis funkar datorn snart igen så jag kan blogga igen! Fast vi måste få hem vår nya grej som internet-telefon-alla kanaler är i också hehe!

HEJRÅ DARLINGS!

Erika

Det var smarrigt att käka sallad på reuterdahls. Och imorgon ska jag nog ta och boka klipptid =)

2010-09-21    22:11:38    http://morgondimma.blogg.se/
stefan

Några favoritserier?

2010-09-23    00:36:17    http://stefanlarsson.blogg.se/
Theodora

först: jag diggar verkligen din blogg och ditt lite småknasiga sätt att skriva



second: jag tror att jag har något som kanske skulle intressera dig, valfritt självklart:

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=119112483

2010-09-23    16:18:04   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback