Önskelista del 4, kläder och smycken sista delen. Ja, jag är som ett litet barn som alltid kommer på jättejättemycket jag vill ha varje år jag fyller år och när det är jul.

2010-09-26 | 23:02:36 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Pippitröja och en fin kofta från Gina tricot
Fina stickade tröjor, långa helst, från gina tricot kommer denna, har dock inte sett den i butiken här i stan.
Fina skjortor, denna kommer från Gina tricot.
Finfint halsband från Quietland, hon gör hemskt fina smycken alltså! Matilda som gör alla smycken.
Örhängen som är inspirerade av Paris, åh åh åh åh.
Finfint hårspänne med en blomma ihhhhihihi!
Knappörhängen ih ih.
Fina örhängen med blommor på och åh så fina dom är.
Alla dessa smycken kommer från http://www.shop.quietland.se
Detta armband från Garderobsbutiken.se
Hårklämmor också från garderobsbutiken.se
Tjocka strumpbyxor får man aldrig för mycket utav.
Inte fina rejäla trosor heller, är inte en sån där som vill ha stringtrosor och sånt dära. Nej, det ska vara boxers och andra slags trosor! Dessa fina kommer från Lindex i alla fall.
Sporttopp också från lindex. Nu får jag hoppas att jag får något utav alltihopa jag önskar mig! Vore trist ifall man inte fick något man ville ha haha :D.

Linnéa

tack för alla kommentarer! en pippi-tröja skulle jag också vilja ha. jag jobbar som barnvakt i två olika familjer några timmar i veckan!

2010-09-28    12:44:01    http://linneahansson.blogg.se/
Anna

Åh, fina grejooor, blev shoppingsugen nu!



sv: vi kan rymma tillsammans



2010-09-28    23:38:58    http://smashmydreamoflove.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback