Önskelista del 3, smått och gott.

2010-09-26 | 22:46:15 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Fina glas också!
Tofflor men de kommer jag nog inte få, får önska mig i julklapp istället. Vore gosigt, men annars har jag ju mina halvfula rosa tofflor som jag fått av mamma som hon aldrig använder.
Fina stora koppar! Fast dessa kommer från Indiska och de blommiga kopparna ifrån Åhlens och glaset från Indiska, bara så ni vet :).
Orange läppstift från Make up Store som jag velat ha jättelänge men aldrig blivit av att jag köpt, minns att jag önskade mig det förra året i present också.
Denna smaskiga parfym från eleven.se, man får aldrig nog av god doftande parfymer :).
Fina nagellack! Får aldrig nog av nagellack heller, kanske inte just de här färgerna dock. Gärna pastellfärger eller cappucinofärgat kanske eller något annat fint.
Brevpapper! Snälla ge mig brevpapper, det är så fint med fint brevpapper, gärna med blommor på! :) (finns billigt på tradera!)
Fina pennor att skriva mina fina brev med!

ida somfan.

jag har kanelparfymen! den är helthelt underbar verkligen. förresten, vart är pippitröjan ifrån? sjuuukt mysig!

2010-09-28    01:39:54    http://idasomfan.blogg.se/
ida somfan.

woops, råkade kommentera lite fel, men haha.

2010-09-28    01:40:12    http://idasomfan.blogg.se/
M i c k a

vad mysigt att skriva brev :D det borde man göra oftare.

2010-10-01    01:34:36    http://niintendo.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback