Några saker som irriterar mig just nu och en sak som gör ont, fan vad irriterad man kan bli ibland.

2010-09-05 | 22:42:38 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
1. Skulle se på en film på våran vhs, jo vi har en sån fortfarande, men då fick inte tv:n nån kontakt med vhs spelaren.

2. Tänkte se på dvd spelaren istället men då fick inte tvn nån kontakt med den heller. Hoppas det löser sig i morgon så jag kan se nån film. Man blir så irriterad! Jag som har en massa filmer att se!

3. När jag skulle kolla om scart kabeln satt i tvn så ramlade hela tvn ned på golvet, den överlevde men den ramlade på min fot, så det gör ju som gaaaaaaaaaaanska så ont nu och den kommer nog bli rätt blå. JAG TROR JAG HATAR STORA TJOCKA TV-APPARATER IBLAND! + att dom är tunga också!

4. Fipplade med tvn så den inte ville fungera heller. På inställningar för det såg konstigt ut. Men då blev den ju bara knäpp.

5. JAG OCH TEKNIK ÄR SÄMST. JAG ÄR SÄMST PÅ TEKNIK BUHUHUHU.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag sura över att jag är ledig i morgon och inte har någon bra film att se hehehehe. Nä, ska kika om det finns något bra att se på svt play eller något utav dem kanalerna och dricka någon kopp te och läsa lite bloggar.
Måste fundera ut vad jag ska hitta på i morgon också, men det löser sig nog. Fast ska kanske gå och sova snart ändå. Blev rätt trött nu alltså heh. Men får se hur jag gör. Har några bloggar jag tänkte läsa först, till en kopp te! :)

Puss och hej negativitet. Man ska tänka positivt och ja, jag är en klant. Jag vet!

Promenaden gav ju inte så mycket, då jag tog lite glass också, var ute på långpromenad. Men äsch. Jag känner mig tjock. Det gör alla ibland. Dessutom såg jag min mage idag och den hatar jag. Men alla har ju komplex över något.


Linnéa

Vi kan bilda klubb! :)

2010-09-06    17:44:16    http://tantnea.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback