Något som inte är Lisa men som hon verkligen behövde som hon köpt idag eller ja lagt undan.

2010-09-07 | 20:21:20 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
För jag blev fattig, så la undan dem så ska bli skyldig mamma. Ja, ett par JEANS!!!!! Mina första byxor på hur lääääänge som helst. Som jag ska ha när jag jobbar, man behöver som byxor då hehe. Sen la jag undan ett par jättebilliga snygga shorts också som jag kan ha till strumpbyxor eller så.  Fast behövde verkligen ett par jeans också, har inga jeans alls faktiskt.

Åt på den nya Thai/Vietnamesisk/japanska resturangen idag, jag köpte räkor blandade med cashewnötter och fick ris med grönsaker också, himla smaskens! :)

Gick finfint att jobba idag också.
Nu ska jag nog dricka lite te och läsa bloggar. Sen vid 9-10 blir det sömn, ska ju upp tidiiiiigt, men man slutar ju tidigt :).

Puss!

marie

Ahaa. lägg upp bild på jeansen sen!

Jag har aldrig gillat jeans förut. Men när man haft dom ett tag och "gått in dom" så är de kanon :)

2010-09-08    00:07:17    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback