Lördag och fortfarande ingen dator så jag är hos Robert nu och nördar lite hehe, men på söndag eller måndag så! :)

2010-09-25 | 18:36:17 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Idag har jag promenixat i stan med Sanna och Robert, ätit på Pizza och Kebab källarn igen haha, blev en amerikansk vegetarisk mumsig pizza idag. Sen har vi promenerat i höstvädret, druckit kaffe och ätit bullar. Mumsigt. Ska läsa lite bloggar, sen ska jag nog snart promenixa hem och se någon film och skriva brev. Blir en myspysig lördagskväll. Har en massa bilder att lägga upp sen när jag kan lägga upp bilder igen. Har ingenting att skriva om märker jag hehe.

Men ni får ha en bra lördagskväll finaste ni!

Puss



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback