Jag önskar

2010-09-10 | 23:34:12 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Att jag fick ligga och kramas, ligga nära varandra och bara gosa inatt. Det vore så himla fint. Smekas lite. Kanske kyssas lite. Vara sådär pirriga i hela kroppen och bara kramas med varandra. Det vore nog det finaste som kunde hända. Man kan ju alltid drömma.
Snart blir det sängen och i morgon blir det nog en bra dag också. Nu är jag helt supertrött, så alldeles strax ska jag nog kura ned mig i min varma gosiga säng så jag kliver upp gostidigt i morgon. Fast inte dödstidigt, som när jag börjar klockan 6, men det går bra när man lägger sig i tid! :)
Spännande när man inte vet om man ska jobba eller inte, då man bara är vikarie, får se hur det blir hela nästa vecka. Men kommer nog inte jobba på måndag, då skulle jag ha vetat det nu heh.
Puss

Erika

sv; tack :) munkarna blev faktiskt tyvärr inte så jättegoda :P ska nog göra med ett annat recept nästa gång.

2010-09-10    23:54:43    http://sparvel.blogspot.com
/C'

din önskan kommer slå in en vacker dag hjärtat <3

2010-09-13    13:14:11    http://carefulwishes.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback