Jag har spenderat alldeles för många timmar framför datorn med tedrickande, fin musik och läst en massa,massa bloggar, så nu är det bara sextio olästa blogginlägg på bloglovin, men nu tänkte jag visa er lite fina saker ur min hylla fast den har ni se

2010-09-29 | 03:00:14 | Direktlänk | Fina små saker | 8 Kommentarer
tt förut, sen ska jag gå och borsta tänderna, hoppa ned i sängen och somna pladask och somnar jag inte så läser jag nog lite ur någon tidning som ligger i min säng. Jag har vart uppe alldeles för länge. Men jag fastnade i bloggläsandet. Det är sånt som händer ibland. Hehe. I morgon ska bli en bra dag också. Livet är allt bra fint just nu eller njae, det är snarare bara så att jag mår fint. Fast jag mår ju inte alltid fint, men det gör ju ingen liksom.
Puss på att jag snart är 20 också, på söndag smäller det wiho! :) Ska leta upp vad jag ska baka och sånt där också någon dag, så jag vet vad som behöver handlas och sådär, men blir nog goda muffins, brownies kanske eller hallongrottor, jag får se helt enkelt och en chokladig tårta kanske!
Hej lite allt möjligt och fula tapeter.
Doftljus, ljuslykta jag gjort själv, pim pim mugg pappa köpt åt mig på loppis och kopp jag fått utav min syster Elin i julklapp eller födelsedagspresent någon gång.



Ljus, för jag gillar ljus och två böcker som väntar på att läsas någon gång, har två böcker jag borde läsa ut någon gång också, badankor som är duschcreme i eller något som jag fick av Sanna i julklapp eller födelesedagspresent förra året kanske.


Ett doftljus pappa och mamma köpte åt mig i somras, en fin ask jag fyndat på loppis för en billig peng, hårgrejor och mer böcker.


Fula tapeterna igen,  lite konsertbiljetter, finfina koppar, ja, jag älskar blommigt och saker med hjärtan hihi.

Ett inlägg till kommer med lite loppisfynd och annat någon dag också. Gött med lite inlägg lagrade sådär.
Nä nu ska jag hoppa ned i sängen för nu är klockan alldeles,alldeles för mycket japp!

Daniel

Älskar dina grejer, älskar loppissaker!:)



PÅ söndag ska du firas med påmpa å ståt!

2010-09-29    07:53:29    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Angeliqa

Vilken söt PimPim mugg och alla koppar på översta hyllan var gudomliga. Blommigt är så fint.

2010-09-29    10:42:28    http://sopnedkast.blogspot.com
Lo

tack så jättemycket för alla fina kommentarer sötnos! och vilka fina saker du köpt ! puss

2010-09-29    13:26:09    http://thesatisfaction.devote.se
Linnsejj

åååh jäklar så fin pimpimmugg! ååååååååååååh!

2010-09-29    14:00:21    http://linnsejj.blogspot.com
Jeanette

Tack så mycket!

Vilken mysig hylla! <3

Speciellt kopparna högst upp.

2010-09-29    14:15:50    http://interruptedfashion.blogg.se/
Becca

Så många fina saker du har i din lilla bokhylla :D



Usch vad jag är seg på att svara på kommentarer. Förlåt fina Lisa. Jag blir väldigt glad av alla dina kommentarer, så att du inte tror något annat <3



Jag vet, jag borde inte klaga på att inte ha något att göra haha men jag mådde rätt dåligt några dagar där, var både rastlös och väldigt depp så jag hade inte ork att vara påhittig. Men idag är jag glad :D



Jo, det är sant, klart man ska vara tillsammans om båda är kära. Det var det jag kände att jag inte var :( men samtidigt älskar jag honom så himla mycket men tänkte för mycket på framtiden och att det inte kommer fungera. Nu är vi tillsammans igen för varken han eller jag klarar oss utan varandra, vi behöver varandra :)



Puss på dig <3

2010-09-29    19:28:19    http://beccatroll.blogg.se/
Mimi

Koppen i mitten på översta hyllan var ju underbar!

2010-09-30    20:32:17    http://lobotomi.wordpress.com
Sandra

Härliga prylar i hyllan! :)

2010-09-30    22:09:57    http://rockgrodan.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback