Jag hade bara kopierat halva listan, så här kommer sista delen av listan!

2010-09-02 | 20:15:38 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
fashion
Jeans or sweat pants  (mjukisbyxor är mysigt och jeansleggings är najs, så båda två!, har aldrig vanliga jeans, men måste köpa ett par byxor för första gången på jättelänge nån gång snart att ha till jobbet typ!) Har bara mjukisbyxor och jeansleggings, måste köpa fler såna, eller ha strumpbyxor och shorts eller vad som helst, tills jag kanske får jobbarkläder nån gång, fast kanske man bara får om man är anställd. hehe.) Jag är ju bara vikarie, får hoppas de ringer in mig nästa vecka! Håll tummarna att jag kommer behövas någon dag? :)

long sleeve or short (båda!)
dresses or skirts (klänningar <3)
stripes or plaid
flip flops or sandals
scarves or hats
studs or dangly earrings
necklaces or bracelets
heels or flats (båda är fint, måste lära mig gå i lite högre skor bara!:))
cowboy boots or riding boots
jacket or hoodie -

hair
curly or straight
bun or ponytail
bobby pins or butterfly clips 
hair spray or gel 
long or short  (både och!)
lig
th or dark (Båda!)
side sweep bangs or full bangs  
up or down

random
rain or shine
summer or winter 
fall or spring
chocolate or vanilla

Kunde inte bestämma mig på vissa så fick bli båda!

Kalle

sommaren känns given för vintern. och choklad är fina saker! men våren före hösten är lika givet som sommaren/vintern! :d

2010-09-02    22:45:00    http://kallenilsson.com
maja.

åh tack fina du.

2010-09-03    18:44:55    http://maajis.blogg.se/
Erika

Kul att se fortsättningen ;)



Sv. Alla som jobbar inom tekniska får ta ut motionstimme, men det är upp till var och en. Vissa vill inte.

Men jag tycker att det är något att ta vara på. Enda gången i veckan som jag går på gym, hehe!

2010-09-03    19:39:38    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback