Smaskigt fika.

2010-05-31 | 22:44:16 | Direktlänk | Fika | 2 Kommentarer


Cupcakes med hallon i och vitchoklad frosting. De blev riktigt lyckade faktiskt, men blir nog godare när de har vart i frysen ett tag och en kopp grönt äppelte till. Sen ska jag äta något nyttigt också, en banan eller någon smaskig macka, jag borde ha använt våran sprits i stället, för då blir frostingen finare, men då vet jag ju det till nästa gång istället. Om jag lyckas lista ut var den är, om vi ens har den kvar hah.

Jeanette

Grattis till förstasidan! :)

2010-06-01    10:56:04    http://interruptedfashion.blogg.se/
Johanna

mm såg gott ut =)

2010-06-01    11:39:39    http://johannasstil.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback