Lördagens klädsel.

2010-05-29 | 12:17:02 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer


Dagens klädsel och snart ska jag och pappa ut på loppisrunda!  Får se vilka vi hinner åka på, är massa loppisar i helgen, men vi ska till Själevad där det är några och Kroksta där det är hemmaloppis. Om vi nu hinner till allihopa, sen ska vi antagligen på ÖOB med Sanna och Robert. Blir nog en trevlig dag! I kväll får jag se vad som händer.

Puss!

nicolina

loppisar är något av det mysigaste.

2010-05-29    12:35:36    http://somettbrevutanslut.wordpress.com
Erika

Hoppas att du gjorde några fynd.

Vi var till den i kroksta och där köpte jag några böcker.

Den i själevad hittade vi inte till så jag hoppas att det inte var något att ha där, hehe ;)



Blir skojsigt imorgon med fler loppisar!

2010-05-29    17:14:10    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback