Fredag

2010-05-21 | 13:11:45 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Ikväll ska jag på middag hos Ekomalin med Erika, det blir himla trevligt. Inatt drömde jag hemska och konstiga drömmar igen. Fan nu är jag ju ännu mer rädd. Hatar att drömma konstigt och läskigt+ vakna flera gånger under natten. Det är asjobbigt. Mina chokladfudge blev jättesmarriga. Idag har jag vart och kollat på trädgårdsmöbler till Farmor och Farfar, vi hittade några intressanta. Eller snarare inte så många.  Åh, jag vet inte varför det ska vara såhär och varför jag ska tänka så mycket. Kunde inte somna inatt, somnade tillslut i alla fall och vaknade flera gånger. Drygt. Idag är det inte lika varmt som förut, men det är skönt ändå. Nu ska jag läsa lite bloggar som den nörd jag är hehe.

Dagens vill ha: Kramar
Dagens klädsel: Linne och shorts, fast ska nog byta till något annat sen.
Dagens smink: Inget.
Dagens frisyr: Just nu rufsigt.
Dagens händelse: Umgås med Erika och Malin kommer nog bli dagens händelse.
Dagens låt: Ingen
Dagens planer: Middag.
Dagens saknad: Dig.
Dagens dummaste: Mina drömmar inatt.
Dagens sjuka: Ingen alls.
Dagens drog: Ingen dagens drog heller.
Dagens roligaste: Inget än så länge, men det kommer! :)
Dagens favorit: Ingen favorit heller.
Dagens köp: Inget.
Dagens godis: Chokladfudge!!
Dagens humör: Upp och ned, blir nog bättre sen.
Dagens ord:Fin, fast fin är nog alltid dagens ord.

Nä, nu ska jag nog gå ut och pyssla lite tror jag.

Puss.

/C'

sv; otroligt tack! :)

2010-05-21    15:15:56    http://differentways.blogg.se/
Jeanette

Tack så jätte mycket! ^_^



Kram till dig! ;)

2010-05-21    15:44:57    http://interruptedfashion.blogg.se/
Lenita

du får en solskenskram av mig ivarjefall <3

2010-05-21    18:04:23    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback