En massa frågor bara.

2010-05-21 | 00:32:50 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer

Tio första
Första bästa kompis: Elin tror jag, fast vi är inte vänner längre.
Första bil: Passat som familjen hade, jag har ju ingen bil haha, har ju inte ens körkort hehehe.
Första kärlek:Mats
Första husdjur: Lilleskutt en kanin, fast minns han inte. Men annars så mitt marsvin Vitnos.
Första semester: Haha semester. Jag har aldrig haft semester. Så gammal är jag inte. Eller jag menar. Öh. Jag har bara haft sommarlov.
Första jobb: I köket på Arnäsgården, feriearbete.
Första köpta skiva: The Sounds tror jag.
Första riktiga kärlek: Riktiga? Vad menas med det haha? Alla kärlekar är väl riktiga? Men jag antar att riktig är när man vart tillsammans i flera år eller jag vet inte.
Första piercing: Septum. eller egentligen öronen då.
Första konsert: Öh, jag minns faktiskt inte.

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: 2,25 cider i fredags eller något.

Senaste bilfärd: Idag. Fast inte så himla långt, blir längre biltur i morgon.

Senaste filmen du såg: Det Enda Rationella tror jag.

Senaste ringda telefonsamtal: Vet inte. Pratar typ aldrig i telefon.

Senaste bubbelbadet: Haha, hundra år sen. Har inget badkar.

Senaste spelade cd: Glasvegas.

Senaste kyss: 16 april med den där fina killen.
Senaste gången du grät: Några dagar sen eller så.
Senaste måltiden: Champinjonsås och pasta, fast sen middagen har jag ätit glass och en snickers haha, hej onyttigt. Fast ska nog äta någon macka eller så snart kanske.


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej.
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja.
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja, haha många gånger. Har man urringning så får man skylla sig själv hahahaha.
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, det tror jag väl att jag gjorde till den där Markus jag var tillsammans med. För tror inte direkt jag älskade honom och älskar är ett jäkligt starkt ord.
Haft ett one night stand: Ja.
Busringt till någon: Ja.

Sex saker du gjort idag


1. Lekt med hunden.
2. Ätit en smoothie.
3. Handlat med mamma.
4. Bakat chokladfudge.
5. Vart på second hand med pappa.
6. Fikat hos Farmor och Farfar.

Fem favoritsaker utan rangordning (SVÅRT MED FAVORITSAKER GRRRR!)
1. Datorn antar jag hehe.

2. Böcker (himla fint tidsfördriv.)

3. Penna och papper för att skriva brev.

4.Min underbara oväxlade cykel.

5. Sängen.

Fyra personer du kan berätta allt för: Usch så svårt, jag kan nog inte berätta allt för någon tror jag faktiskt. Än fast jag är rätt öppen utav mig ibland. Men min syster kan jag berätta mycket för, fast inte allt. Men äsch, svårt sånt här.

Tre val
Blått eller rött?
Blått tror jag.
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? BÅDA FÖR TUSAN! Nä, choklad smaskens!

Två saker att göra innan du dör
1. Åka till Paris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oj lite utropstecken där hehehehe.

2. Åka flyg, fast det kommer jag ju göra när jag besöker Paris men ändå, har ju aldrig gjort det.

En sak du ångrar: Äsch orkar inte ångra saker, men att jag reste till Katrineholm 2008, fast det är ju bara för att hela den resan blev så jävla misslyckad och hemsk.


Jag utmanar: Ingen. Vem som helst får göra det här.

michelle

sv: vadå samma här? :o

jag har skrivit ett brev till dig, ska bara fixa frimärke så är det ready to go, darly <3 hih

2010-05-21    08:15:10    http://tuvatrasslig.blogg.se/
Emma says style, lovea & rock and roll.

sv; japp. Mycket billigare. Tror jag köpte två par för något på 800 kronor i svensk peng :D

2010-05-21    08:53:55    http://emmasays.blogg.se/
*

Jag har blivit utmanad av dig... utan din kännedom :-).



DIn blogg är fin. Hemtrevlig på något vis. HIttade hit genom en länk på Ekoblogg.



Ha det finast!

2010-05-25    13:24:06    http://blackvelvetplease.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback