Tisdag

2010-03-02 | 21:45:44 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Är gråtig och lyssnar på Kent <3. I morgon blir det en bättre dag för då ska jag umgås med Carro och Sanna, vi ska till Gävle för att se Kent, som har vart planerat sen vi köpte biljetterna, i höstas någon gång, så har längtat ett bra tag :). Det blir 4:e gången jag ser dem eller något sånt om jag har räknat rätt nu :). Nu ska jag försöka bli på bättre humör, vet dock inte hur det ska gå till, men i morgon kommer jag vara på bra humör, då jag umgås med fina människor och ser fina,fina Kent live igen. I dag har inte vart någon bra dag och inatt var det inte så bra heller, dumma tankar, som bara förstör och som får mig att känna mig sådär dålig. Jag är ju inte dålig. Jag är ju bra. Men kan nog bli på bättre humör på något sätt, men annars så vet jag ju att morgondagen kommer bli dunderbra!

Nu ska jag lyssna vidare på Kent.

Puss

jessica

kram på dig och var inte ledsen <3

2010-03-02    22:22:14    http://www.vintageportalen.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback