Söndag

2010-03-29 | 01:40:42 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Vart på Rusta, köpt en ny resväska woho, handlat mat, hämtat ut biljetter,postat två brev, försökt packat, det ligger tusen plagg på mitt golv, men tror jag har bestämt alla outfits, men nu blev jag sjukt trött, så ska kliva upp tidigt i morgon och packa klart alltihopa. Duschat och gjort hårinpackning, smörjt in mig med bodylotion,pratat på msn, promenerat,gosat med hundar, drömt mig bort och längtat, ätit god mat, fin söndag och de kommande veckorna kommer bli hur fina som helst för i morgon åker jag nämligen till världens finaste pojke som håller mitt hjärta kär igen <3<3<3<3. Nu ska jag läsa några bloggar. Sen ska jag hoppa ned i sängen. Lyssnar på Moto boy just nu <3. Svårt det där med kläder alltså, ibland tycker man att man har lite kläder, när man har rätt mycket, usch, packa är drygtis ibland. Frågan är ju också ska man ha vinterjackan eller skinnjackan, men det blir skinnjackan, orkar inte dra med mig vinterjackan liksom, får ta med mig några tjocktröjor bara. Fast jag hoppas ju att det ska vara varmt rätt ofta. I morgon får jag äntligen kyssas,skeda,sova med min raring igen, vi har ju inte setts sen i Januari, så det är ett tag, men den här gången kommer bli helt underbart, för han är underbarast i världen. Men snart,snart blir det sängen så jag orkar kliva upp i tid och göra klart allting, för att sen resa i över nio timmar, för att sedan mötas av min fina pojk och åka lite till, innan vi äntligen hamnar i hans säng <3.



Snart snart snart, får jag kyssa honom igen <3<3<3 och smeka hans håriga bringa mmmmmmums!

Puss

Candy

Söt bild på er. Men vi har nog helt olika killsmak, jag gillar inte håriga bringor på män. >_<

2010-03-29    04:51:44    http://www.eye-candy.se
Daniel

Kommer me å kyssas! :)

2010-03-29    09:47:22    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Bea

så söt bild

2010-03-29    11:27:56    http://beatasbilder.blogg.se/
Moa - En magisk purt til en anan värd

Men åh, vad söta ni är! Din kärlek och lycka lyser verkligen ur bloggen!!!

2010-03-31    19:36:46    http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback