Dagens klädsel och lite annat.

2010-06-16 | 22:42:34 | Direktlänk | Dagens outfit | 9 Kommentarer


Ser bred ut på bilden men det är för att skjortan är stor och oversize, den är dundermysig i alla fall och hej tjocka,glansiga mjuka hår! Bara för att jag använder asbra schampo från lidl, så att ni vet tänkte jag hahahah.



DAGENS LÅT: Hihi de 2 nya låtarna med KENT! <3<3<3<3<3


DAGENS DUMMASTE: Jag fick sms men sen inget svar och att jag inte hittade på något med Carro som hon frågade, men vi får ta det nästa vecka i stället och hitta på något riktigt fint, jag menar, jag vill ju inte smitta ned andra och dessutom kände jag att jag behövde några kurerar dagar, så till helgen är jag friskast hoppas jag :).

DAGENS SJUKA:
Förkyld.

DAGENS ROLIGASTE:

1. Jag vann i ännu en tävling wiho, vad glad jag blir! Jag som aldrig vinner har vunnit 2 gånger nära varandra nu, ja,vad vann jag då? Jag vann EN HALVÅRSPRENUMERATION på lovefilm hihi, vad glad jag blir! Alltså ett halvår att hyra filmer över internet, wihooooooooooooooo! Jag som älskar filmer hihi.

2. Jag fick ÄNTLIGEN hem mina shorts efter jättelång väntan och de passade perfekt! Nu måste jag bara skaffa ett baslinne att matcha det med, blir för mycket mönster annars eller kanske någon fin t-shirt.

DAGENS FAVORIT:
Min roliga pappa, han är roligast i världen och bäst! :*

DAGENS KÖP: Vann en jättefin klänning på tradera för 41 kr! Asnajs!:)

DAGENS HUMÖR:
Upp och ned. Jag vill att en sak bara liksom, äh kan inte skriva här, men det är upp och ned som sagt..

DAGENS GODASTE MAT: Laxsås med pasta mmmmm.

DAGENS SYSSELSÄTTNINGAR:
Handlat mat med pappa på Willys (liten utflykt där haha), lagat laxsås med pasta mmmmmmm, jag är bra på att laga mat, i morgon blir det hemgjord falafel spännande! Läst ut Nynnes dagbok 1, åh så jäkla bra den var! Fixat med tvätten, läst Örnsköldsviks Allehanda, bloggar och gjort lite andra saker och ting, 23.15 är det Sex And The City hihi!

DAGENS MEST SPÄNNANDE OCH LITE RÄDSLA:
Jag har bokat klipptid och nästa vecka ryker en massa hår! Då jävlar blir det förändring, håret ska bort, nej, men mycket hår ska bort. Jag kanske ändrar mig och raderar det jag bokat, men nä, nu jävlar ska det bli av, det är bara lite hår, det kommer nog bli snyggt som fan, just nu känner jag mig inte så snygg och är less på mitt hår, det lär väl växa snabbare också och snygg kommer jag bli, hoppas jag, nä, nu ska jag sluta skriva, nästa onsdag då jävlar! :)

Jag la till lite saker på listan och tog bort några saker hehe.

Nu ska jag lyssna vidare på Hästpojken och läsa bloggar.

Puss!



Angelica

åh, jag har fortfarande inte hört kents nya låtar! säkert asbra som vanligt!



spännande att se din nya frisyr sen :D du kanske peppar en annan till att klippa bort en massa hår ;)

blir säkert snyggt! med ditt fina röda hår :]

<3

2010-06-16    23:00:04    http://liillasyster.blogspot.com
marie

Åh grattis får man väl säga ! :)

jag var med i lovefilm förut, de hade massa bra filmer! fast efter några månader orkade jag inte skicka fram och tillbaka så jag slutade :p



Men har dom sånna skor på indiska nu? jag såg någon som hade köpt sånna där när jag googlade :p vi får kolla på fradag!

2010-06-16    23:29:35    http://lillbrun.blogg.se/
Hanna

Gud så fin du är! Fin fin fin, och en så himla gosig tröja.

2010-06-17    09:01:19    http://helh.blogspot.com
MANGO

hiii de två nya med kent <3333

2010-06-17    12:35:36    http://mango.blogg.se/
Erika

Vad kul att du vunnit en till tävling!



Och spännande med frisörbesöket! Det kommer säkert att bli jättebra!



Sv. Ja, nästa veckan kan vi ta en fika. Fredag kanske. Då har jag fått påfyllning på kontot ;)

Och så kanske vi skulle kunna ta en promenad tisdag eller onsdag om det är fint väder och om du känner dig kry nog =)

2010-06-17    21:13:05    http://morgondimma.blogg.se/
Angeliqa

Grattis till vinsterna :) Jag blir alltid överlycklig när jag vinner, oavsett vad priset är. Appropå det fick jag ditt söta brev och rosettbroschen igår. Den passade perfekt till det mesta och är ursöt, så tack så mycket :)

2010-06-18    14:24:33    http://sopnedkast.blogspot.com
Sissi

fin outfit!

2010-06-18    20:06:04    http://enligtsissi.blogg.se/
M

söt skjorta.

2010-06-19    00:04:20    http://domtkas.blogspot.com
elin

älskar kents nya låtar. dör litegrann

2010-06-20    10:46:56    http://pratstund.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback